Str. POPA RUSU, Nr. 13, SECTOR 2, BUCURESTI +4021 211 75 03 secretariat@scoalaspeciala1buc.ro

Concurs angajare contabil

Nr. 65/ 15.01.2025

 

Anunţ concurs – din data de 12.02.2025

Şcoala Gimnazială Specială Nr. 1, organizează concurs pentru ocuparea unui (1) post de administrator financiar pe durată nedeterminată;

Având în vedere:

Art. 30 din Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Condiţii generale de participare

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiului Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

b) cunoaște limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003-Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin.(2) din Legea nr. 118/2019, privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulteioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţii specifice:

  1. studii superioare economice absolvite cu diplomă de licență;

  2. vechime efectivă în domeniul financiar-contabil de minim 3 ani;

  3. disponibilitate de a soluționa și alte sarcini trasate de conducerea instituției, pe linie ierarhică, în limita competențelor profesionale pe care le are;

  4. abilități pentru lucrul în echipă, comunicare, empatie;

  5. activitate sub presiune timpului, capacitate de analiză și sinteză.

Documente solicitate pentru întocmirea dosarului în vederea susținerii concursului pentru postul de informatician din data de 12.02.2025

  1. formular de înscriere la concurs, conform anexei 2;

  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume,după caz;

  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de unitatea de învățământ;

  5. copia carnetului de muncă, adeverință eliberată de angajator pe perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

  7. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie sau de către unitățile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare;

  9. curriculum vitae, model comun european;

  10. alte documente relevante pentru desfășurarea concursului.

BIBLIOGRAFIE:

  • Legea învăţămâtului preuniversitar, nr.198/2023, cu modificările și completările ulterioare- TITLUL III Cap X-Personalul didactic auxiliar; Cap XIV-SECȚIUNEA a 3-a: Răspunderea patrimonială;

  • Ordinul nr. 5726/ 6 august 2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, TITLUL VI Structura, organizarea și responsabilitățile personalului didactic auxiliar și administrativ,

Capitolul II-Compartimentul financiar-contabil;

  • Legea contabilității Nr.82/1991, republicată;

  • Ordinul 1954/2005 pentru aprobarea clasificației indicatorilor privind finanțele publice (Titlul I., Titlul II, Titlul VIII, Titlul IX, Titlul X);

  • Ordinul 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale, cu modificările și completările ulterioare;

  • Legea 227/2015 privind Codul fiscal, cu completările și modificările ulterioare,

Titlul IV-Impozitul pe venit: Capitolul III Venituri din salarii și asimilate salariilor,

Titlul V-Contribuții sociale obligatorii;

  • Hotărârea 564/2017 privind modalitatea de acordare a drepturilor copiilor cu CES școlarizați în sistemul de învățământ preuniversitar;

  • Legea-cadru 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;

  • Ordinul 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de funcționare a sistemului național de raportare- FOREXEBUG;

  • Ordinul M.F nr.1026/2017 privind modificarea și completarea O.M.F. publice nr.517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de funcționare a sistemului național de raportare FOREXEBUG;

  • Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;

  • HG 395/2016-aprobarea normelor de aplicare a prevederilor Legii nr.98/2016, cu modificările și completările ulterioare;

  • Ordin 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a acestuia, cu modificările și completările ulterioare;

  • Decret 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operațiunilor de casă;

  • Legea nr.53/2003- Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

  • HG 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;

  • OAP nr.2861/2009 pentru aprobarea normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;

  • Ordinul 2634/2015 privind documentele financiar-contabile.

TEMATICA:

  1. Execuția bugetară-principii și clasificația bugetară;

  2. Prevederi referitoare la proiectarea bugetului;

  3. Sursele de finanțare în învățământ;

  4. Finanțarea și patrimoniul instituțiilor publice;

  5. Contabilitatea trezoreriei instituțiilor publice;

  6. Registrele de contabilitate;

  7. Elemente privind aprobarea, depunerea și componența situațiilor financiare conform normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice și a planului de conturi pentru acestea;

  8. Dispoziții privind controlul financiar preventiv-separarea atribuțiilor;

  9. Încheierea situațiilor financiare trimestriale și anuale;

  10. Aspecte referitoare la achiziții și atribuirea contractelor privind achiziții de bunuri și servicii, executare lucrări;

  11. Elementele sistemului de salarizare, conform legii privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;

  12. Organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;

  13. Angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI

În vederea participării la concurs, candidații depun dosarul la secretariatul

Şcolii Gimnaziale Speciale Nr. 1, din str. Popa Rusu nr. 13, sector 2, București.

în perioada 20.01. 2025- 03.02.2025, între orele 10:00 – 15:00.

Relații la tel. 021/211.75.03

Graficul de desfăşurare a concursului şi dispoziţii finale: 

Concursul se va desfăşura la sediul Şcolii Gimnaziale Speciale Nr. 1, din

str. Popa Rusu nr. 13, sector 2, Bucureşti, conform graficului de mai jos:

Etapa de concurs

Data / perioada

Publicarea anunţului

17.01.2025

Perioada de depunere a dosarelor

20.01.2025 - 03.02.2025

între orele 10.00 -15.00

Selecția dosarelor

07.02.2025

Afişarea rezultatelor în urma selecţiei dosarelor

10.02.2025, până la ora 10.00

Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor

10.02.2025, orele: 11.00-15.00

Afişarea soluţionării contestaţiilor

11.02.2025, ora 12.00

Proba scrisă

12.02.2025, ora 10.00

Afişarea rezultatelor pentru proba scrisă

12.02.2025, ora 16.00

Depunerea contestaţiilor la proba scrisă

12.02.2025, orele: 16.00-18.00

Afişarea rezultatelor după contestaţii pentru proba scrisă

13.02.2025, ora 10.00

Proba practică

13.02.2025, între orele 11.00-

16.00

Afişarea rezultatelor pentru proba practică

13.02.2025, ora 16.30

Depunerea contestaţiilor la proba practică

13.02.2025, ora 16.30-17.30

Afișarea rezultatelor după contestațiilor pentru proba practică

14.02.2025, ora 10.00

Interviu

14.02.2025, ora 10.30-13.00

Afişarea rezultatelor interviului

14.02.2025, ora 14.00

Depunere contestații interviu

14.02.2025 între orele 14.30-

15.30

Afișarea rezultatelor după contestații interviu

14.02.2025, ora 16.30

Afișarea rezultatelor finale

17.02.2025, ora 12.00

DIRECTOR,

RAMONA STĂNESCU

"DA, cuvintelor rostite, NU cuvintelor răstite!"

proiect cuvinte rostite

 

Noutăţi si Informaţii